30.9.2014

Wanted: Leopardihousut

Leopardikuosi ei ole mikään uusi juttu, mutta itse en ole vielä toistaiseksi onnistunut hankkimaan vaatekaappiini leopardiprinttiä. Pukeutumistyylini on yleensä hyvin hillitty ja käytänkin pääsääntöisesti pukeutumisessa paljon yksiväristä mustaa, valkoista, harmaata, beigeä ja ruskeaa. Leopardikuosi kuitenkin viehättää minua suuresti ja olen jo pitään haaveillut täydellisistä leopardihousuista. Vaikka kuosi itsessään onkin räväkkä, on leopardiprintin värimaailma kuitenkin hillitty ja luonnollinen. Yhdistelemällä kuosia yksiväristen vaatteiden ja asusteiden kanssa, saisin sen varmasti istumaan myös omaan pukeutumistyyliini. Pinterest on pullollaan mitä ihanimpia inspiraatiokuvia leopardipöksyistä. Huomasin kiinnittäväni huomion juuri niihin tyyleihin, joissa leopardihousut on yhdistetty yksivärisiin yläosiin ja asusteisiin. Tässä muutama suosikkini: 





Kaikki kuvat: Pinterest


Olin alunperin suunnitellut yhdistäväni housut mustien ja valkoisten yläosien kanssa. Yllättäen tuo viimeisessä kuvassa oleva yhdistelmä nousi kuitenkin suosikikseni. Itse valitsisin mustat kengät housujen kaveriksi, sillä housujen printissä ja persikassa on jo minulle tarpeeksi väriä. Nyt vaan kauppoja kiertämään ja täydellisiä leo-housuja etsimään!


-Stella-


2 kommenttia:

  1. Mä tykkään ja! :) Eka kuva oli musta kivin, mutta myös vika ihan hauska. Mä katselin kans kesällä muiden päällä ja aattelin, että voisin omaankin kaappiin huolia.

    VastaaPoista
  2. Joo, ensimmäinen on upea! :) Sitä täytyy ehdottomasti testata johonkin juhlallisempaan tilaisuuteen, kunhan pöksyt ensin löytäisi..

    VastaaPoista