12.3.2015

Farkkupaita







Paita - H&M / Kaulakoru - Bijou Brigitte

Vaatekaapistani on jo pitkään puuttunut farkkupaita, mutta nyt tilanne on korjattu. Löysin pari viikkoa sitten juuri sellaisen paidan, jota olin etsinytkin. Malli on mielestäni täydellinen ja istuvuuskin sattui tällä kertaa ihan nappiin. Kankaassa on joustavuutta, joten tämä on ihan super-mukava päällä. Kaikin puolin hyvä ostos, eikä hintakaan päätä huimannut.

Mielessäni on vaikka minkälaisia asukokonaisuuksia tälle farkkupaidalle. Mustat pillihousut toimivat mielestäni kivasti paidan kanssa ja rauhoittavat paidan country-henkisyyttä.  Farkkupaita yhdistettynä sinisiin farkkuihin olisi minulle ehkä hieman liikaa denimiä. Mutta never say never! Toinen asu, jota ehdottomasti haluan piakkoin kokeilla, on yhdistää paita tämän mustan leveähelmaisen hameen kanssa. Vastaavasta asusta farkkupaitahimoni lähti liikkeelle, nähtyäni ihanan asukokonaisuuden Pinterestissä (katso kuva tästä). 


-Stella-


Seuraa blogiani Blogilistalla, Bloglovin´ssa ja Instagramissa.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Satu <3 Kävi kyllä hyvä tuuri mallin kanssa, muutamaa olen aikaisemmin sovittanut, mutta ne eivät jotenkin istuneet päällä :)

      Poista
  2. Tosi kiva! Mäkin haluisin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Farkkupaita on kyllä kiva! Pitkään olen näitä ihaillut muiden päällä (ja instassa, ja pinterestissä jne.. ;). Tää on tosi hyvä perusvaate vaatekaappiin! Ja suunnittelin jopa ihan työ-käyttöön tätä syksyllä mustan jakun alle :)

      Poista
  3. Ihana Stella! Mun farkkupaita on jo skidisti jäänyt löysäksi päällä, nyyhkis, nyt pitää yrittää löytää uusi vastaava pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vaan kaupoille pian! Mä oon ihan in lööv tähän paitaan, tekis mieli vetää se joka päivä päälle :D

      Poista