31.5.2015

Grandiôse


Olen käyttänyt samaa Maybellinen ripsiväriä niin pitkään kuin muistan, mutta nyt olen saanut sille haastajan. Vanhan ripsivärituubini loppuessa siirryin viikko sitten käyttämään sviittibileiden goodie bag -pussukasta löytämääni Lancômen Grandiôse* ripsaria. Minulle on muutaman pieleen menneen kokeilun jälkeen muodostunut pienoinen kammo käyriä ripsariharjoja kohtaan ja koin pienen säikähdyksen vedettyäni Grandiôsen harjan ulos tuubistaan. Sehän on käyrääkin käyrempi harja. On siis varmasti sanomattakin selvää, että olin erittäin skeptinen ryhtyessäni levittämään tätä ripsaria ja ensimmäisellä kerralla taisin jopa päästää muutaman ärräpään suustani. Ripsaria oli nimittäin - kiitos käyrän harjan - kiitettävästi myös luomilla ripsieni lisäksi. Mutta nyt pienen treenin jälkeen olen todella ihastunut tähän ripsiväriin. Käyrä harja vaatii tottumattomalle harjoittelua, mutta nyt kun olen oppinut käsittelemään tätä erikoisen mallista harjaa, saan ripsivärin levitettyä sillä todella nätisti. Ripsistä tulee kauniit, pitkät ja tuuheat, eikä ohivetoja enää oikean levitystekniikan opettelun jälkeen tule.

Hintaa tälle ripsivärille tulee noin tuplasti enemmän kuin vakioripsarilleni, joten se jää nähtäväksi jääkö Grandiôse meikkipussukkaani asustelemaan. Voin kuitenkin lämpimästi suositella tätä kauniiseen pulloon pakattua tuotetta. Suorien ripsariharjojen käyttäjälle käyrä harja vaatii kyllä hieman treeniä, mutta oikean tekniikan opittua tällä saa harjattua todella kauniit ja näyttävät ripset. 

* tuote saatu


-Stella-


Seuraa blogiani Bloglovin´ssa ja Instagramissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti